Número ocho
Publicerat den
8. Favorit tv-serier
På absolut första plats: The 100! Fantastiskt bra och en riktig nagelbitare. Man blir snabbt jäkligt beroende!
På en andraplats har vi The walking dead! Väldigt spännande och oväntad rakt igenom. Äntligen har det börjat igen efter säsongsuppehållet!
På tredje plats har vi True Blood. Åh vad jag var ledsen den dagen jag såg det absolut sista avsnittet ever :(
De var de tre favoriterna. Tittar även lite smått på andra serier med och vissa gillar jag, men det har gått så lång tid att jag glömt både vilken säsong och vilket avsnitt jag är på, haha. Till exempel revolution, sleepy hollow, teen wolf, Orange is the new black, Vampire diaries, american horror story, under the dome, Hannibal, one tree Hill, once upon a time osv (Haha, var tvungen att kolla upp vilka jag har tittat/tittar på. Skulle aldrig kommit ihåg det annars kan jag lova!)
Lost älskade jag med, så den ska jag eventuellt se om den dagen jag finner lite ro i kroppen! Gamle of thrones har jag verkligen försökt tycka om! Alla säger att den är så bra, så jag får väl försöka lite till ;)
Orange is the new black och True blood är asbra! Game of thrones har jag också lite svårt för, men har sett allt ändå för det är ändå lite coolt.
Svar:
Nathalie
Kajsa-Stina
Vad kul att få ta del av dina favoritserier! Själv har jag bara sett True Blood av dessa men är bra sugen att se de andra två du tipsar om också :)
Svar:
Nathalie
Christian Brandin